Update

Här har vi hunnit vara sjuka en runda till, det är ingen hejd på sjukdomarna just nu. Fast Agnes hade nyss ett rekord med 2 veckor utan sjukdom så det är ju alltid något :) Jag själv har varit/är sjuk idag, det var värst imorse men jag tog ändå en runda i badrummen nyss. Massa saker i skåpen och i korgarna i badrummet här nere förpassades upp till badrummet däruppe. Det är ju värsta lilltoan här nere där vi är som mest så då fick saker som bara används ibland/sällan flytta upp då. Känns skönt då jag är i någons slags organiseringsperiod just nu.
 
Jag försöker hitta olika lösningar och "system" för att organisera upp berget av prylar vi har. Försöker även rensa bort saker men med två små så är det ganska fullt överallt just nu. Varje gång jag kommer på någon liten lösning så känns det så skönt, vill verkligen att allting ska ha sin plats, är så lätt att hålla ordning då! Plus att det gör det kul att plocka undan även om man är en slarvmaja som jag i grunden ;)
 
I helgen är det dags för Elmers dop, ska bli så mysigt att träffa alla och surra vid fikat. Kommer nog att bli en del stress också men jag får försöka ta det kallt och njuta ändå. Måste bara testa om Elmer kan ha klänningen kom jag på haha, fast döpt blir han ju hur som helst ;)
 
Kram Kram
 
Allmänt | |
#1 - - Emma:

Dom e så fina era små! Jag ska kolla upp så jag kan komma och hälsa på er snart, så kan du organisera medans jag tar kidsen hehe ;) Hoppas ni blir friska omedelbums! Kram/Emma å semlan

Svar: Ja gör det :) Men inte för att organisera utan för att umgås :D Just nu är dom iallafall friska, skönt :) Hoppas ni mår bra ni med! Kram
EmmaKP

#2 - - Erica:

Ser nästan ut som att Agnes sitter och smaskar på Elmers öra. Gott?

#3 - - Brittan:

De är så otroligt söta de små gullungarna:)

Upp