Update

Känner mig nästan lite snurrig nu, för mig var det nyss fredag, typ igår haha och nu är det snart fredag igen. Snurrigt var bara förnamnet. Nåja här kommer en snabbuppdatering på vad vi har haft för oss.
 
Fredag- Jag och mamma gjorde några ärenden och sedan kom Erica och Johan över på middag. Grabbarna jobbade med att sätta upp vår nya duschvägg och vi syrror snicksnackade.
Lördag- Svärmor kom över dagen och åt middag med oss, sen kom även min pappa, Kajsa och min mamma förbi. Mamma stannade kvar och surrade ett tag på kvällen.
Söndag- Lillasyster Evelina fyllde år, hipp hipp hurra! Det firades med massa fika, presenter och tacomiddag hemma hos min pappa.
Måndag-Mamma hälsade på och vi åt tjockpannkaka till middag. Den blev inte riktigt som jag ville men god ändå.
Tisdag- Såg klart filmen, En blomma i afrikas öken. Blir fortfarande ledsen då jag tänker på den.
Idag- Vika tvätt, vika tvätt, vika tvätt osv... Och så var mamma förbi en snabbis och pappa busade med Agnes ikväll.
 
Sen har vi ju förstås gjort en massa annat också, såsom tvättat, bytt blöjor, pillat navelludd och annat intressant ;) Men tycker jag gjorde en hyfsat bra sammanfattning, har tänkt blogga flera gånger per dag men det har alltid tagit stopp. Är så himla trött och svajig så då är inte motivationen på topp. En vill ju inte sitta och deppa allt för mycket på bloggen, då får den hellre vänta, för mig iallafall.
 
Något positivt, våren är här! Åh vad härligt det är nu när snön börjar töa bort! Riktigt längtar tills allt är väck, En riktigt känner hur hoppet kommer åter ;)
 
Kram Kram
 
 
Allmänt | |
Upp