Puh

Äntligen kan jag sitta ned och pusta ut för första gången (typ) idag. Hade en hel massa kläder att vika och lägga undan nu ikväll då barnen somnat. Har fortfarande litegrann kvar men orkade bara inte ;)
 
Här har vi haft en fin dag med gomiddag och mys, har inte gjort något direkt men allt tar ju sin tid ändå. Imorgon blir det födelsedagsfika för min lillebror som fyller år på måndag, mumma! Blir även första gången Agnes är i min mammas nya lägenhet :)
 
Igår var jag och moder och storhandlade på maxi, blev även en del strosande i en del andra butiker. Fyllde en hel kundvagn när jag väl var färdig haha. Tur en inte storhandlar varje dag. När jag kom hem så for Lars och Agnes på Fantasyland igen och hade en massa skoj medan jag och Elmer fick en mysstund för oss själva. Men nästa gång vill jag också följa med :)
 
Jag ska väl snart försöka ta tag i vikten, får se hur det går ujuj. Jag väger nu ca 10kg mindre än innan jag blev gravid med Elmer men jag har fortfarande 20kg som jag borde gå ned. Om vi ska vara riktigt hård så är det väl 30 men någon måtta får det väl vara ;) Och nej jag har inte tänkt försöka gå ned 20kg på en grisblink men vi får väl se vad som händer. Gäller att bara ta en dag i taget och försöka ta det kallt.
 
Berättar om Elmers visit på BVC senare.
 
Kram Kram
Allmänt | |
Upp