Update

Hej Hopp!
 
Vi har det bara fin fint och njuter av jullov, dock så är Agnes risig i magen och nu verkar det som om Elmer har åkt på det med :( Trots det så verkar barna må rätt så bra iallafall, busar (Agnes) och stojar (Agnes och Elmer haha), vi vuxna verkar då klara oss än så länge men vi ser väl. Blir nog till att ringa vårdcentralen om det inte ger med sig.
 
Vi firade en jättefin jul här hemma med min familj och det var så mysigt. God mat och glada barn ( för det mesta), Agnes var lite skrajsen för tomten men inte lika mycket som ifjol. Elmer kunde inte ha brytt sig mindre, han hade bara flaskan med mjölk i fokus, sen att han bara är 4mån spelade nog in ;) Alla fick massa klappar och det blev skräp och kartonger till sinnes men som tur var slängde Lars det i sopsorteringen morgonen efter.
 
Annars så har vi ätit och ätit och ätit, nämen det är ju så gött med jul och all härlig mat. Dock så åt vi köttfärssås till middag idag men bara för att julmaten var slut haha. Imorgon blir det shopping för mig, förhoppningsvis, har fått pengar i julklapp och ska spana efter jacka och skor. Min jacka är både trasig i fodret (går iofs kanske att laga) och så är den extremt känslig för vatten tycker jag, tål alldeles för lite. Sen att jag inte trivs i den är nästan bara det en anledning. Skor får vi se vad jag hittar, vill ha varma, sköna och förhoppningsvis snygga skor, har så svårt att hitta skor som sitter bra på mina fötter! Ska åka in till staden med moder så det blir skoj :) BF! (barnfritt höhö) Är inte ofta jag är helt utan barnen, inte ens en timme i veckan men vadå, så är det ju ;)
 
Ne nu borde jag börja dra mig i säng och se hur denna natt artar sig, natti!
 
Kram Kram
Allmänt | |
Upp