Helgen



Idag trotsade vi det hemska vädret och gick på marknaden. Fanns inte så mycket att kolla på fast det blev en hel del handlat ändå. Bl.a två palestina sjalar och lite kläder till Pang.

Igår var det dundershopping som gällde, köpte hur mycket kläder till Agnes som helst. Men vi behövde fylla på "förrådet" litegrann, dels så börjar hon växa ur en del och dels så är det snart sommar. Blev mest irriterad för att jag inte hittade några haklappar någonstans.

Efter shoppingen så for jag på pappas 50-årsmiddag på Droskan. Vi grillade vårat kött själva på supervarma stenar, riktigt gott var det! Kul att äta middag så där ute med familj och släkt.

Är helt slut i ryggen! Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Tidigare har det ju varit att det som domnar av och pirrar då och då under dagen vid skulderbladen ungefär. Nu i helgen så har ryggen varit konstant körd, jag har inte ont men dem där domningarna har varit väldigt täta och jag är supertrött i ryggen. Det är ju inte direkt så att man har tid att vila upp sig heller haha.

Har massa bilder på mobilen som jag vill visa men jag glömmer jämt att föra över. Har inte gjort det på över en månad *fy skäms*

Kram Kram
Allmänt | |
Upp