Midsommar













Vi fick inget soligt väder på midsommarafton men det blev en riktigt trevlig dag iallafall. Allra roligast var det att busa med Kajsa enligt Agnes ;)

Vid själva midsommarfirandet var vi i Ivarsboda som vi nästan alltid varit. Där bjuds det på dans runt stången, fiskedamm, en massa tävlingar och till sist det som alla längtar efter: lotteriet! Detta året köpte jag inga lotter men Agnes fick ett gosedjur som min moster vunnit åt henne :)

Efter firandet begav vi oss hem, Agnes åt och vi slappade lite. Sen kom resten av gänget, för på schemat stod grillmiddag hemma hos oss. Det blev en riktigt trevlig middag med god mintchokladtårta till efterrätt. Min lillasyster Evelina hade tagit med sig ett spel som jag tyckte mycket om. Med andra ord heter det och det var så himla kul!

Jag har inga bilder från kvällen men det var en riktigt perfekt midsommaraftonskväll enligt mig :)

Kram Kram
Allmänt | |
Upp