Jag Idag



Komfort framför allt, tror inte jag har använt så här mycket myskläder någonsin :) Så klart vill jag att det ska se någorlunda ut men att det är sköna kläder är prio nr ett. Nog för att jag alltid har varit bekväm av mig, speciellt när man bara är hemma, vem ids klä upp sig då? Hehe ;)

Verkar som om det blir sport av något slag ikväll, antingen att Älsk far iväg och kollar eller att han spanar fortboll på tvn. Får se hur det blir, rackarns sport! Men nästa vecka börjar iallafall massa av mina serier; Desperate housewives, Cougartown och Greys anatomy om jag inte är helt ute och snurrar :) Har varit utan serier i flera månader nu så det ska bli jättekul, tragiskt? Ja kanske men det struntar jag i.

Kram Kram
Ego | |
#1 - - Hannele - nybliven 2barnsmamma <3:

Åh längtar tills dh börjar igen :D

Upp