Jag Igår - Closeup



Det blir ingen bild från idag, idag är det slappheten som regerar hehe. Jag låg i 10 timmar inatt, uj uj så ska man inte göra men ibland går det inte att låta bli. Var riktigt trött efter en lång dag igår.

Idag är det en del tvätt som står på schemat och ingenting annat. Det är nog också en anledning till att jag låg så länge, till efter 10 någon gång. Jag har ingenting att göra! Så klart finns det en hel del att göra hemma men det har man ju ingen lust med haha. Man vill ju göra roliga saker, jag vet man kan ju inte ha kul hela tiden ;)

Nästa vecka ska jag försöka ta tag i att tvätta upp alla bebiskläder, eller iallafall det mesta. Imorgon är det ju bara 6 veckor till BF. Så inom 4-8 veckor är våran lilla böna här <3 Förhoppningsvis senast om 7 veckor, fast blir bönan en liten julklapp så är vi glada ändå så klart :)

Kollade på Pampers "bebisfilm" igår med syster och blev alldeles gossesjuk, vill bara skrika av glädje och längtan efter att hålla min lilla bebis i famnen. På samma sätt som skriket ligger och bubblar under ytan så hotar tårarna att tränga fram. Kan livet verkligen vara så här fint? Händer detta verkligen lilla mig? Jag vet att jag kan verka tjatig men det går verkligen inte att beskriva känslan av välsignelse, lycka och kärlek inom mig.

Kram Kram
Ego | |
#1 - - julia:

sv ; tack ;)

lust att följa varan via bloglovin ?

#2 - - Kashaya:

Tvätta måste jag med ta itu med snart...



Sv. Haha det kommer jag garanterat att göra jag med, är världens söligaste...

Upp