Gårdagens Sminkning





Ingen märkvärdig sminkning men tillräcklig för att man ska känna sig lite festfin. Ioförsig så sminkar jag mig så sällan att varje gång känner man sig lite speciell :) Det är ju i princip bara när jag ska fara till stan eller göra något speciellt som jag ids anstränga mig, någon annan som skippar att sminka sig för det är så drygt att tvätta bort på kvällen? Låter som höjden av lathet haha men har man känslig hy så har man.

Igår var en kul kväll men lite väl fylld av "drygheter" haha. Är ju alltid en del överförfriskade personer ute i svängen och det får man väl ta egentligen men helst inte upptryckt i ansiktet ett flertal gånger under samma kväll. Speciellt charmerande var det att bli slickad i ansiktet ofrivilligt, nja urk urk. Blev inte så mycket dans för min del men en hel del snicksnack med både "främlingar" och när och kära.

Kommer en del bilder senare, ni måste ju få se hur fint utklädda alla var ;)

Kram Kram

Ego | |
#1 - - Madde:

Fina bilder :)

Upp