Kul? Nej

För andra natten i rad får jag bara sova ca 2 timmar, lillgumman vill verkligen inte sova! Igår var hela kvällen i princip en lång amning och sen sov hon bara en liten stund innan hon ville ha mat igen. Då fick jag sova mina 2 timmar sen men efter det är det kört!

Vi sov en liten stund tillsammans (enda sättet på morgonen typ) men självklart ringde BVC då, de ringer alltid när jag får sova några få minuter *suck* Nu har Agnes sovit, ja kanske ca en timme men nu har inte jag tid att sova! Har varit tvungen att göra mig i ordning och äta något själv. Hinner inte det sen för Agnes måste äta innan vi far och då hade jag fått fara i nattlinne och gjort faderskapsbekräftning och på BVC haha vilken syn.

Nej, känns inte som om jag kommer att vara på bra humör ikväll. För jag hinner inte sova innan middagen heller, att det ska vara så svårt att få sig lite sömn. Dessa stunder önskar man nästan att man bara hade ersättning så att jag kunde leja bort matningen haha. Men jag vill amma så det funkar ju inte, bara att härda antar jag.

Usch vilket negativt inlägg men jag känner mig riktigt less just nu. Lite som en gammal urvriden disktrasa, Älsk lär få jobba idag ;)

Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - Linda:

Va du är duktigt, kämpa på du får igen de sedan :)

Upp