Elmer

 
Tänkte jag skulle ta och skriva lite om lillpojken våran <3
 
Han bara växer och växer våran mini, om 10 dagar så är han 3 månader. Han börjar få någorlunda rutiner nu, sover ganska bra på dagen men helst i vagnen, famnen eller bilstolen.
 
Han älskar att leka i babygymmet och med leksakerna på babysittern, eller bäst av allt, att få sitta i någons famn! Älskar att spana på allt och alla. Suger på händerna väldigt mycket nu, tidigare var det bara en del ibland.
 
På kvällen somnar han i min famn vid 22-tiden ca och sover i korgen mellan ca 23-02.30/03 sen tar jag över hon till mig och då sover han bredvid mig till ca 5/5.30, somnar senare om och sover till allt mellan 7 eller som idag 8.30. Våran lilla tokstolle slutade äta nattmål redan innan han var en månad gammal men han vaknar ändå en del på nätterna, Agnes vaknade också vid 3 tiden på natten och fick komma till mig ganska länge, dock inte varje natt. Tror hon var över halvåret innan hon började sova hela natten i sträck, regelbundet då.
 
 
Kram Kram
.
 
 
Elmer 2-3mån | |
Upp