TGIF


Foto:Evelina

Åh så skönt att det ääääntligen är helg, jag är helt slut i kroppen. Ingen speciell anledning dock, jag har känt mig lite småhängig hela veckan men än så länge har ingen förkylning brutit ut. Bara en massa envisa nysattacker och då rejäla sådana haha.

Imorgon blir det en tripp in till staden, Lekia here I come! Känns illa att jag längtar till en leksaksaffär.

Jag lovar att jag ska föra över bilder till datorn så ni får se lite nytt :) Om jag inte hinner ikväll så ska jag se till att fixa det imorgon. Känns smått tråkigt att blogga när datorn är tom på bilder, visst jag har en massa bildern på den externa hårddisken men ja, det är ju bilder ni sett i princip :P

Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - william:

söt bild:D fin header:D



Tycker du att min Top 10 på Mysiga saker att göra på Hösten är bra:D?

Upp