Tisdag

Idag har det varit en dag i lugnets tecken, har varit trött så trött. Slut i både kropp och knopp, tur att våra fina barn var så snäll med tråkmamsen idag.
 
Det jag har haft för mig idag är rita, bada med barnen, tvätta och plocka upp lekasaker till sinnes. Ja ungefär så plus lite mer tråk och stress haha. Skönt att snön regnar bort men det är så dystert medan det pågår.
 
Snart blir det till att storhandla och fylla på här hemma. Nu börjar vi ha slut både på det ena och det andra. Så ska även min lillebror firas, hela 18 år blir han våran lillpojk ;)
 
Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - Erica:

Jag skulle också vilja storhandla men än så länge har jag bara 156 kronor på kontot :P Sen så ska jag ju ändå åka bort över en vecka snart då är det nog lite onödigt. Kommer till Sävar på lördag så kommer nog förbi en sväng innan maten och sen så ses vi ju på söndag också! :D

Upp