Planer

Tror inte att jag kommer fullfölja min shakekur, inte med enbart shakes hela dagarna iallafall. Kommer fortsätta med mest shakes dock, blir väl middag som jag kommer ha kvar fast då tänka mer på hur jag äter.
 
Nu ska jag berätta mer om hur jag tänkt som jag sa tidigare. Jag ska få äta gotta en gång i veckan, begränsar jag mig mer än så vet jag att jag kommer att misslyckas. Jag ska försöka röra på mig helst varje dag, antingen promenader, crosstrainer och lite övningar här hemma, tex med hantlarna. Jag ska tänka mer på vad jag äter och se till att jag får i mig alla mål mat. Det är här som nutrilett kommer in i bilden, då jag har så svårt att ta mig för att äta så ska jag se till att åtminstone dricka en shake dom gånger jag känner att jag annars inte kommer äta.
 
Ja det är väl lite så jag tänker, försöker komma på någon långsiktig plan som jag kan hålla mig till.
 
Kram Kram
CrazyFood | |
Upp