Svammel Åter Svammel

Är inte lika gnällig idag, fick mig lite gosaker igårkväll ;) Dock så gick det mesta åt haha, farliga saker det där att ge bullar till ett havande sockertroll.

Agnes har blivit så himla duktig, nu äter hon själv i princip hela tiden. Är så stolt över mitt lilla bustroll, det var inte alls längesen jag matade henne varje mål. Sen att hon är så glad i mat försvårar ju knappast saken.

Nu börjar löven komma fram och det känns sååå härligt. Visst rabatterna började växa upp för ett bra tag sedan man nu är krusbärsbusken full av löv, våran "häck" har börjat få löv och så även vårat äppelträd. Som jag har väntat på det här! Har ännu inte rensat färdigt allt "gammalt ogräs" men det har inte varit så peppande då det varit blött hela tiden. Är väl mest kvar att rensa i jordgubbslandet och i en rabatt, den har inte så mycket växter så nu härjar ogräset vilt där.

Ikväll blir det att fira min pappa som fyller år idag, hipp hipp hurra! :)

Kram Kram
Allmänt | |
Upp