v.21(20+0)

Ja nu har alltså halva denna graviditet gått, är ju inte klokt vad tiden går fort. Sen att det inte syns sådär jättemycket ännu gör ju sitt också, är fortfarande i det där stadiet då man bara känner sig extra fet, inte det roligaste haha. Än så länge har jag inte gått upp något i vikt utan jag har minskat ca 5kg men det är ju bara bra då jag startade på alldeles för hög vikt. När jag väntade Agnes gick jag ned 3kg i början och sedan upp ca 9kg, får se hur det blir denna gång.

Även fast jag känner sparkar och har gjort ultraljudet så känns det väldigt diffust på något sätt. Är fortfarande lite svårt att tänka sig att det verkligen ligger en liten bebis där inne. Enligt en sida på internet som jag får mail av varje vecka som går under graviditeten så ska lillbebben vara 26cm lång nu, det om något känns overkligt! Eftersom jag knappt fått mage ännu så känns det fortfarande som om bebben är pyttepytt. 

Men oj vad mycket jag längtar efter att få se vårat lilla pyre <3

Här är en bild då jag är lika långt gången med Agnes, har inte tagit någon bild på "denna mage" ännu.
Är väl ungefär lika (lite mindre kanske) fast med mer mysmage runtomkring ;)

 

Kram Kram
Mini | |
Upp