Ny vecka

Just nu sitter Agnes och äter limpmacka med ost, blir lite söligt men vad gör väl det. Är så kul när hon börjar kunna äta lite själv, vill bara prova nya saker haha. I helgen fick hon smaka på ett digestive kex, det tyckte hon om. Men hon gillar det mesta vårat lilla matvrak.

I veckan händer ingenting men samtidigt en del. Jag och Agnes ska in till staden med storamoster, det blir megashopping i helgen (fylla frysen haha) och kanske blir det en playdate denna vecka med. Samtidigt som det är kul med planer så kan det lätt bli för mycket ibland.

Jag sov jättekonstigt inatt, vaknade stup i kvarten och drömde typ samma saker om och om igen. Typ någon konstig inköpslista eller to do list gällande Agnes som jag rabblade om och om igen varje gång jag vaknade. Kommer inte ihåg vad det var bara att det inte var något jag skulle komma ihåg på riktigt. Konstigt det där, så nu är jag rätt så mör. Blir en lugn kväll ikväll.

Allmänt | |
Upp