Update

Dåligt med bloggande den senaste tiden, har varit lite småkörigt. Stackars Lillpangisen hade feber mån-fre förra veckan, då for vi på sjukhuset och det visade sig att hon hade streptokocker (tror jag det var) så hon fick penicillin och en salva. Som tur var gick febern ner direkt efter vi började kuren men nu verkar hon ha extra mycket bråk i magen tack vare medicinen. Nåja söndag är sista dagen med penicillin så förhoppningsvis lugnar lillmagen ned sig.

Det händer mycket i lägenheten nu, Älsk är så duktig. Vi har dock en hel del kvar som ska göras, en "vägg" ska upp och vårat sovrum ska tapetseras m.m. Är lite slitigt att vara själv så mycket nu, speciellt då Pangen inte har haft det så lätt den senaste tiden. Det gäller att blicka framåt, komma ihåg varför det är så jobbigt nu. Sen när vi väl har flyttat klart blir det skönt, dock känns det just nu som om det nästan inte kommer bli av haha. Sakta men säkert packar jag ner våra tillhörigheter, en pryl i taget hehe.

Nej fy mig som har varit uppe så länge men det är skönt med någon lugn timme efter att lillgumman har somnat. Fast egentligen borde jag ta vara på varje sovminut jag kan få nu, tänker alltid: imorgon kan jag lägga mig tidigt ;) Nej men på torsdag borde jag försöka, imorgon är det ju Desperate och på ons Greys. Lite kul måste man ju få ha :P

Natti Natti Kram Kram



Allmänt | |
Upp