Halleluja!



Har haft riktigt bra dagar den senaste tiden, vet att man inte får säga så men det orkar jag inte bry mig om. Jag försöker passa på att njuta nu när allting funkar för en gångs skull. Det har varit så lätt att få hon att sova på dagen ända sedan i onsdags och hon sover 1-2 timmar per gång 2gr per dag. Det är en jäkla skillnad jämfört med en halvtimme och då helst på MIG. Och allting ändrades från en dag till en annan. Nej nu ska jag njuta så länge det varar och sen när vi kommer in i en "svårare" period får jag försöka minnas hur snabbt det kan vända ;)

Nu riktigt längtar jag tills Lars får semester, har varit skönt nu när han varit hemma en dag extra iom midsommar. Men mest av allt har det varit mysigt och kul med sällskap som pratar tillbaka så att jag kan förstå hehe.

Blir nog inte direkt någon resa i sommar, ev en kort tripp till Sundsvall (Ikea!) om vi känner att vi har råd. Annars blir det bara till att slappa hemma och kanske fara någonstans över dagen, nån liten utflykt.

Kram Kram

Allmänt | |
Upp