LillPangen





Vårat lilla bustroll har gått och blivit sjuk, i lördags eftermiddag/kväll åkte hon på feber. När vi tog tempen på kvällen så hade hon 40 grader, hon hade visserligen just ätit välling men ändå :( Igår hade hon 38,9 och nu ikväll 38,5 så det sjunker ju men inte i den takt man skulle vilja.

Så här är det inte mycket som händer just nu, jag och Pangen är mest hemma, tar det lugnt och vilar massa. Häromdagen sprack hennes tredje tand upp och vi väntar och väntar på den fjärde som man kan skymta :)

Förra måndagen så var vi på BVC, det var dags för Agnes BOEL-test. Hon vägde 10 070gr och mätte 71 cm. Hon blev godkänd på högra örat men inte på vänstra så vi gick dit igen i torsdags. Då blev båda öronen godkända. Visst ja hon blev godkänd på den där ögonsnurran också vad det nu var ;)

Kram Kram

Agnes 8-10mån | |
#1 - - Stina:):

Hej! Såå kul att läsa om er och söta Agnes :) blev intresserad av din blogg då jag såg att Agnes och min dotter lilly vägde och mätte exakt lika mycket vid födseln.. 2980 o 49 cm lång ;) hoppas på många inlägg i framtiden :)

#2 - - EmmaKP:

Hej, nämen vad kul att de var lika stora när de föddes :) Du har inte någon blogg som jag kan kika in på? Härligt att du hittade hit och ville stanna, nu får jag allt skärpa till mig ;)



#3 - - Stina:):

Nä ingen blogg, gillar bara att snoka i andras hihi :) nu regnar det verkligen med inlägg, kul :) ha en trevlig helg!:)

Upp