Jag Idag/Shopping



Idag har jag på mig min nya långkjol från H&M, de är verkligen supersköna. Idag har jag
varit ledig, är det varje fredag, det har varit skönt men lite hungrigt hehe. Vi har inte direkt
något man kan äta till lunch hemma. Orkar inte stå och laga massa mat mitt på dagen.

Idag är Älsk borta på firmafest så jag får se vad som händer idag. Ska fara och hälsa på
hos pappa ikväll. Får se hur länge jag blir där, beror ju på vad dem har för planer och så :)

Just nu är det Gilmore girls och slappa som gäller. Det enda jag har gjort idag är att tvätta
en maskin med måleritröjor till Älsk.

Kram Kram

Ego | |
#1 - - Kashaya:

Vad fin kjol.=) Aldrig kul att stå och laga mat till sig själv bara..



Sv. Ja gratis är aldrig fel.

#2 - - Madde:

Jätte söt mage :) . Skulle gärna vilja vara gravid igen :).



Upp