Jag Idag - Flum



Blev lite pyamas inspirerat idag med leggings och lång tjocktröja :) Är man trött på morgonen så är komfort prio nr ett hehe.

Kom nyss hem från praktiken, blev utstirrad och några fjortisar på hemvägen, ingen aning om varför. Jag kanske ser läskig ut? De kollade bak flera gånger och sista gången de kollade bak så skrek de...hmm som tur var så borde de iallafall växa ur det ;)

Jag har blivit "lurad" av tv och köpt hem Cillit bang, får se om jag orkar städa ikväll så får jag se om det är nå bra eller ej. Fast om jag inte städar idag så lär det inte bli av förrän på onsdag, but then again who cares?

Naturligtvis är det i princip bar backe idag när jag väl tar på mig vinterskorna haha. Har slirat runt i sommarskor annars, inte kul med min balans som är i princip obefintlig. Nåja, jag var ju varm om fötterna idag iallafall.

Nej nu ska jag krypa ned i sängen och läsa Hänt Bild (tror jag) som kom med posten idag. Varför blir en tidning mycket bättre om man läser den i sängen? ;)

Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - emelie:

Jo jag tycker också de, men de sägs att det är lättare att sätta namnet först så de inte blandar ihop vilket som är tilltalsnamn. Medans min sambo tycker man ska ha tilltalsnamnet i mitten för att så har hela hans familj.

Jag har inga andranamn så för mig är det svårt.

#2 - - Madde:

Där håller jag med dig. Dom blir alltid bättre i sängen :D

#3 - - ev:

sv: hahah JA:D!!!

känns så jävla bra:D:D:D då var jag inte så klantig som alla tyckte jag va. väskan var helt trasig i innefickan så en massa saker hade åkt in i innertyget.

Upp