Hjälp Mig?

Någon som har något förslag vad för vanliga kläder man kan ha när man ammar?
Gärna så jag inte behöver dra fram hela magen ;)

Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - Madde:

Jag använde i stora hela mest tröjor med dragkedja typ huvjackor och sånt. SKIT bra, då kan man amma och behöver inte visa hela kroppen. Sen finns det ju speciella ammningströjor men de är nog rätt onödigt.

#2 - - Hannele - nybliven 2barnsmamma:

svar:

haha ja bebisstrumpor är alltid söta :D



ang om ditt inlägg..

det finns ammningslinne/tröjor på typ h&m osv, skit bra sägs det också att dom är men använder dom inte själv :)

finns även att beställa från nätet med:K

#3 - - malin:

hej hej! trevlig blogg du har, och grattis till bönan! :)



amningströjor och -linnen finns ju överallt!

men även vanligt linne (inte tajt) som bara går att dra ner över bröstet + huvjacka med dragkedja fungerar också! jag hade sån tur att jag fick barn på sommaren så då var det bara att ha linnen och tubtoppar varenda dag! :)

Upp