Update



Om ca en timme har jag tid hos barnmorskan, känns konstigt att träffa henne så ofta nu. Detta blir fjärde gången på 3 veckor men det är ju för att vi har haft föräldragruppsträffar också så det är inte så många gånger egentligen. Jobbigast med att gå dit är att försöka komma ihåg att inte gå på toa nu före haha, inte så kul att lämna urinprov när man nyss har varit på toaletten haha.

Igår var det fotboll som gällde, el clasico. Tro det eller ej men jag såg i princip hela matchen och jag är ju inte direkt något fotbollsfan. Dock var det en ganska rolig match att se då Barcelona krossade Real Madrid med 5-0, inte ofta det är sådan total utklassning :)

Har fortfarande kvar att byta gardiner i köket, det lär inte bli av idag heller. Ska ju bort ikväll och då ids jag inte ställa mig och stryka gardiner före. Största latmasken det är jag hehe.

Kram Kram
Foto | |
Upp