Nervöst!

Imorgon är det dags för ultraljudet, barnmorskan skickade ju remiss till specmödra för att mitt mått inte hade ökat. De ringde därifrån och gav mig en tid imorgon då. Är riktigt nervös! Samtidigt känns det skönt att få fara och kolla om allt är som det ska. Man börjar ju bli lite smått nojjig nu, har ju inte gått upp något på ett bra tag heller. Fast ja, det behöver väl inte betyda något egentligen men man blir ju orolig.

Imorgon har vi även våran andra och sista föräldragruppsträff. Det kan bli rätt så tajt mellan ultraljudet och gruppträffen för jag kanske måste äta något efter UL. Det beror på hur mycket jag får i mig på morgonen, plus att Älsk inte kommer hinna äta någon lunch innan UL.

Idag efter jag träffade syster en sväng så hälsade jag på mami. Hon var duktig och höll på att byta till julgardiner, borde jag också göra snart. Idag efter middagen vilade jag ca en timme, när jag vaknade mådde jag inte så bra. Hade ont lite här och där och har fortfarande ont från och till "överst i livmodern" inte jätteont men man känner sig lite sliten.

Nej se på tv och sen försöka ta sig isäng i tid så att man orkar med morgondagen :)

Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - Madde:

Hoppas UL:et går bra :)

#2 - - Sandra:

Hejsan.. fin blogg! Å en fin mage har du! Ha en trevlig advent!

Upp