Klagomål!

Jag blir så irriterad! Jag vet att vi har åtminstone två grannar som röker, ena inomhus och den andra ute och kanske inne (är inte säker) och på något sätt så sipprar sig röklukten in lite då och då. Att jag dessutom hatar lukten av cigarettrök nu när jag är gravid gör inte saken bättre. Det är bara så äckligt att det ska lukta cigarettrök i min lägenhet när ingen av oss är rökare. Jag kan ju inte heller klaga till vaktmästaren eller så, vet ju inte var det kommer ifrån. Plus att det skulle väl bara göra mer skada än nytta, har ju inte lust att bli osams med någon.

Nu kanske ni tycker jag är jättefånig men det är faktiskt drygt och lite äckligt att det helt plötsligt ska börja stinka cigarettrök när jag ser på tv eller vad jag nu har för mig. Jag gissar på att det kanske kommer ifrån grannen som röker inomhus och att röken kommer genom ventilationen eller något för det är inte bara i vardagsrummet det brukar lukta.

Nej nu ska jag sluta gnälla :P

Kram Kram
Allmänt | |
#1 - - Erica:

Gnäll på, jag förstår dig. Jag har det ju så också, kommer in via ytterdörren från en viss granne, nämner inga namn. Är jätteäckligt att det luktar i hela lägenheten!

Upp