Gammal Bild



Haha det här är en gammal bild på mig från sommaren -07. Det hade regnat riktigt dundermycket och måste ha blivit stopp i brunnen i det här diket för ja, det finns en brunn här. Minns detta så väl, tror vi for enkom dit för att ta kort, är inte långt hemifrån mig (någon min?) så det var inte direkt omständigt. Jag gick ned i monsterpölen med både sockar och tofflor på, gick ju inte att se om man klev på något och det kändes läskigt om jag skulle kliva barfota ifall det låg någon gammal glasflaska eller så där.

Hur som helst, ni ser ju hur djup "pölen" var. Den går en bra bit upp på låren :)

Idag är jag riktigt trött, klev upp för en liten stund sedan och det känns som när man kliver upp vid 6 på morgonen. Känns som om jag borde gå och lägga mig en stund till men då sover jag ju bort hela dagen (vilket många nog tycker att jag gjort redan). Fast det tror jag att jag ska göra iallafall, är så trött hela tiden och det känns inte värt att hålla sig vaken när jag ändå är ledig och inte har några tider att passa. Tar mig nog en tallrik kräm, löser lite korsord och sen vilar jag en stund till.

Sen idag (måste verkligen göra det idag haha) ska jag lägga upp bilder på mina nya kläder som kom igår. Jag borde även lägga upp bilder på allt nytt till bönan, både från igår och från i helgen. Fattar inte att jag kan vara så trött hela tiden att tom ta några foton känns för jobbigt, är ju nästan pinsamt. Nåja, så kan det väl vara antar jag.

Resten av veckan är det inte nå supermycket planer:

* Adventsstäda färdigt lägenheten (på fredag?)
* Stadstur och köpa Axels doppresent och sängkläder till bönan
* Byta gardiner i köket (har äntligen valt till vilka)
* Pynta lägenheten

En helt överkomlig lista som ni ser :) Hoppas bara att jag tycker det när jag håller på och ska bocka av den hehe.

Kram Kram
Nostalgi | |
#1 - - Kajsa:

Se till att vila mycket för då bönan tittat ut kan det bli lite si och så med den saken för då har HON så mycket att göra och utforska och har kanske inte tid att sova så mycket ;)

#2 - - Madde:

OJ :D

Upp