Finally!



Äntligen så har vi en rullgardin i köket! Det har "bara" tagit oss 3 år haha, fast det är mest för att vi från början funderade på att köpa persienner men har aldrig orkat ta tag i det. Fast ju närme vi kommer BF så har jag känt att jag vill kunna dra för i köket, för grannen har direkt insyn i sovrummet om vi har dörren öppen. Vilket man måste ha större delen av året eftersom vi har så varm lägenhet. Jag vill kunna amma och gå runt i lägenheten utan att behöva oroa mig över att grannarna ska se.

Den var riktigt billig också, 150kr på Jysk tror jag att vi fick ge. Som jag sa till Älsk: 150kr för frihet, det är billigt hehe. Idag var jag dock väldigt seg med att dra upp den då jag gick i nattlinne ganska länge. Vadå om jag lix ska duscha senare orkar jag ju inte byta om före ;)

Kram Kram
Shopping | |
Upp