Ho Ho I Natten

Sitter här och har det "trevligt" med mina förvärkar. Hände nyss en skum sak, jag satt på toaletten (intresseklubben antecknar) och helt plötsligt började jag blöda näsblod utan anledning. Jag har alltså inte kliat eller petat mig i näsan på något sätt. Kände bara hur det började rinna i näsan, trodde jag blev akutsnorig haha. Detta är alltså andra gången detta händer och båda gångerna har jag suttit på toa haha.

Nej borde väl försöka ta mig i säng igen men jag tror inte det blir så mycket sova inatt. Iallafall inte om förvärkarna fortsätter på samma sätt. Jisses, kan ju bara fantisera om hur de riktiga värkarna kommer att kännas. Säger bara det; Lars kommer nog inte att få det så lätt, inte med tanke på hur arg jag blir när jag har ont ;)



Längtar efter dig min lilla älskling <3

Kram Kram
Bönan | |
#1 - - Madde:

Riktigt spännande att komma hit och läsa när de är så nära :)

#2 - - Lena:

Grattis till den lilla..

#3 - - Nathy DeMecho - Gravid!:

Hihi du kanske inte ska ta i så när du sitter på toaletten? :) Har bebis tittat ut nu?

Upp