BF-Dagen

Nu är dagen vi har haft som mål här, nu får vi bara vänta och se hur många "minusdagar" det blir :) För att det kommer dröja ett tag till det finns det ingen tvekan om, ja det skulle vara ifall det riktigt rivstartar på en gång men det känns inte så troligt i nuläget. Nu gäller det bara att försöka att inte bli övervänt ;) Fast jag vet ju att varje dag i magen är ett plus för vår lilla böna som gärna får växa på sig lite. 

Nu är det iallafall officiellt, jag har vänt på dygnet! Fast jag vaknade iallafall kl12 idag och det räknas ju som halvbra jämfört med igår då jag vaknade 13.45. Vet att 12 är riktigt illa men då får ni ta i beräkningen att jag somnade en bra bit efter 5 imorse. Mår nästan illa av tanken men samtidigt så vet jag att jag är sämst på att bryta detta mönster. Att bönan är som livligast på de tidiga morgontimmarna (mellan 3-5) gör ju inte saken lättare heller. Då är det som att ha en liten virvelvind där inne, gör ofta ont när lillisen snurrar på som h*n gör. 

Inatt bultade bönan som någon som verkligen vill komma ut. Det blev *bank bank bank bank bank*, kändes verkligen som någon som knackar riktigt hårt haha. Vill du ut min lilla älskling? ;)

Vet att min blogg blir riktigt tjatig och så men allting är för spännande nu :) Det är smällar ni får ta ;)

Kram Kram 
Bönan | |
Upp