Morrn Morrn

Det var inte en lätt natt, fick superont i nacken så jag satt i duschen mitt i natten och det hjälpte väl lite men inte mycket. Efter det skulle jag sova och det gick väl sådär, har vaknat stup i kvarten. Nu är det dags för praktik och där är det städning som gäller men jag vet inte om jag kan vara så mycket till hjälp. Vill ta det så rackarns lugnt som möjligt. Efter idag så har jag helg så på måndag ska jag förhoppningsvis vara "pigg" och kry :)

Hoppas ni får en bra dag! Kram Kram

Allmänt | |
#1 - - Heidi:

Hej hej, joda det är bara fint. Precis blivit av med mitt illamående eller i iaf 3dagar hittills (: Så får hoppas att det håller i sig. Hur är allt själv då? Har lillen blivit mer livlig då? (:

#2 - - Hannele - Snart 2barnsmamma:

Svar:

Aah! ^^, ja dom är otroligt söta! :D haha..

Upp